søndag den 4. marts 2012

Zeus25

Mit medlemskab i fitnesscenteret løb ud for en måned siden. Jeg har været for doven til at købe et nyt medlemskab i Uni Sport. Jeg er faktisk for doven til at tage mig sammen og træne efter arbejdet. At jeg ikke gider bære min træningstaske rundt Helsingfors og at jeg ikke kan holde de lange køer til fitnesscentrets fem crosstrainere ud, er bare meget dårlige undskyldninger. Derfor besluttede jeg mig for at gøre noget: Jeg købte min egen crosstrainer i dag. Den hedder Zeus25. Det er altså ikke et navn, jeg selv har fundet på, men det stod i den kæmpestore papkasse, hvor crosstraineren lå. Zeus25 er rød. Den passer ikke så godt til indretningen i min stue, men farven er alligevel meget fin. Det er den samme farve, som min stavblender og håndmikser også har. Når den røde crosstrainer står i min stue, har jeg ikke mere nogen dårlige undskyldninger for at lade være med at træne. Så den første træning finder sted i morgen tidlig kl. 6.45.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar